Birkenstock slippers

Na een heel eind niks te posten komt er vandaag eindelijk weer een artikel online!
Ik kan niet zeggen dat ik terug iedere maandag en donderdag een artikel klaar zal hebben. Als er een artikel klaar is voor jullie zal ik die vanaf nu gewoon posten, dus klik zeker op de volg knop om geen enkel artikel te missen!

 Onlangs kocht ik nieuwe Birkenstock slippers. Ik ben helemaal niet gewoon om slippers te dragen, want thuis loop ik heel graag op mijn blote voeten, maar nu vond ik dat het tijd was om daar verandering in te brengen. Benieuwd naar mijn ervaring? Lees dan vlug verder!

Ik zocht al heel lange tijd naar goede slippers en die zoektocht is voor mij helemaal niet makkelijk. Mijn slippers moeten wel aan een paar eisen voldoen.

  • Ze moeten comfortabel zitten
  • Makkelijk aan en uit doen
  • De onderkant mag niet te glad zijn
  • Er mag geen teenscheiding zijn
  • Mogen shiny zijn
  • Ze moeten vast aan mijn voet zitten

Overal waar ik op zoek ga om slippers zie ik teenslippers staan. Die kan ik jammer genoeg zelf niet dragen. Aan mijn ene voet heb ik enkele tenen verloren. Iedere keer is het een heel gedoe om dus nieuwe goede slippers te vinden. Het mogen dus geen teenslippers zijn, maar de slippers moeten ook nog eens goed vast aan mijn voet zitten. Als ze dus een dikke band over mijn voet hebben kan ik die beter ophouden en zo verlies ik ze niet tijdens het stappen. Als ik dan eens goede slippers vond, waren ze dan zo wat meer “ouderwets” of vond ik het kleur helemaal niet mooi.

Maar TADAAAAA, hier zie je mijn nieuwe en goede slippers!

DSCN2720 DSCN2725

Ik hou van de rosegold kleur, de stijl en ze zitten heel erg goed. Het enige “minpunt” die ik had is dat ze de eerste dagen aan mijn wat mindere voet wreven. Dit kwam omdat ze zich nog moesten naar mijn voet zetten zoals ze dat dan zeggen. Ondertussen zijn we al een paar dagen verder en heb ik er niks van last meer van.

Zoals je kunt zien op de foto hier boven hebben ze zo’n kussentje, waardoor je precies op wolken loopt. Zalig! Ze zitten stevig aan mijn voeten en dankzij de geribbelde onderkant glij ik niet uit. Ook de afwerking vind ik heel erg mooi. Ik ben er dus helemaal verliefd op! Na lang zoeken heb ik dus mijn perfecte slippers gevonden.

DSCN2724 DSCN2729
DSCN2721 DSCN2734

Wat vinden jullie van de kleur?

7 gedachten over “Birkenstock slippers

Geef een reactie

