Stop ik met blogger of the week en met bloggen?

Lifestyle

Ik had jullie enkele weken geleden beloofd dat ik helemaal ging terug zijn, maar daar is niks van in huis gekomen. Hoe dat komt en wanneer ik wel terug zal zijn vind je hieronder.

Zoals je al kon lezen had ik jullie enkele weken geleden al beloofd dat ik terug iedere maandag en donderdag ging uploaden. Daar is niet veel van in huis gekomen. Er kwamen alleen maar artikelen online van Blogger of the week en een ander artikel op een dinsdag. Dit was dus niet wat jullie van mij gewoon zijn.
Ik had het enkele weken geleden heel erg druk met het einde van het schooljaar en examens. Ook was ik de positieve vibe even kwijt, maar hé ik kom terug!
Ik ben bezig met enkele veranderingen op mijn blog. Voor de mensen die mij volgen op Instagram, jullie hebben waarschijnlijk al iets gezien van die veranderingen.

Wat zal er allemaal veranderen? Ik stop zeker niet met bloggen! Ik stop wel met blogger of the week. Voor de mensen die ingeschreven zijn en nog niet aan de beurt gekomen zijn, GEEN PANIEK! Ik heb een Instagram-pagina @bloggeroftheweek en daar zal iedereen die tot nu toe ingeschreven is nog op online komen. Zo heb ik wat meer plaats op mijn blog voor andere artikelen, want voorlopig kan ik niet betalen voor mijn blog. Ik zocht dus een manier om te kunnen blijven bloggen en voorlopig is dit de oplossing.

Ik ben bezig met een hele hoop nieuwe artikelen die er binnenkort aankomen. De precieze datum kan ik nu nog niet zeggen, maar ik hou jullie wel op de hoogte via Instagram, Facebook en natuurlijk hier ook. Op 30 augustus vier ik ook 1 jaar IlseFlower. Dat wil ik natuurlijk samen met jullie vieren, dus daar ben ik ook heel hard mee bezig.
Het lijkt nu misschien wel stil op mijn blog, maar nog eventjes geduld want ik kom zeker terug!

Ik wil jullie alvast allemaal bedanken om mij te blijven volgen en ik wil ook de mensen bedanken die mij de laatste weken zoveel lieve berichtjes gestuurd hebben. Jullie zijn allemaal TOP! Stay tuned en tot binnenkort!

2 gedachtes over “Stop ik met blogger of the week en met bloggen?

Geef een reactie

