5 plaatsen in de wereld

Vandaag neem ik jullie mee op wereldreis. Niet echt natuurlijk, maar ik laat jullie de 5 plaatsen in de wereld zien die ik nog heel graag wil naar toe gaan. Dit zijn 5 plaatsen die op mijn bucket list staan. Lezen jullie mee?

Numero uno is New YorkTime Square. I know dit is zo een plaats waar veel mensen naar toe gaan of willen gaan. Ik ben dus één van die vele mensen. Ik wil Time Square al gaan bezichtigen sinds mijn 12 jaar of zo. Waarom? Goh, ik denk altijd dat als je op Time Square staat dat het je een energie-boost geeft. Het is er ook zo mooi ( Als ik de foto’s mag geloven toch.) Je weet nooit wie je tegenkomt hé… Misschien wel Jared Leto of Nick Jonas… Ja dan komt er eventjes een fangirl-momentje. Mag dat? Ach, waarom niet! 🙂

Nummer 2: Ooit zag ik op TV eens een reportage over Puerto Rico, sindsdien wil ik echt graag een keer naar daar. Het ziet er daar allemaal zo mooi uit. Zo’n mooie natuur en zo rustig. Althans dat zag er toch zo uit in die reportage. Als ik mij niet vergis is er zelfs een stukje van de film Pirates of the caribbean 2 en 4 daar opgenomen.

Nummer 3: LONDON BABY! Ik ben al 2 maal in Londen geweest en dat besef ik precies nog niet goed. Voor mij lijkt dat precies onmogelijk dat ik Londen al bezocht heb en toch is het zo. Ik ben er één keer met school geweest en één keer met mijn beste vriendin. Natuurlijk wil ik nog eens terug naar Londen, want ik ben er zeker van dat er nog veel meer te zien is, dan wat ik nu al gezien heb.

Nummer 4: Lapland ! Want is dat niet het land van de kerstman? Ik wil zeker eens het noorderlicht gezien hebben en dat kan in Lapland. Stiekem hou ik ook wel enorm veel van sneeuw en eigenlijk ook wel van de natuur. En waar moet je zijn voor bakken vol echte sneeuw? In Lapland natuurlijk!

Ondertussen zijn we aangekomen aan nummer 5. Ik zou ook graag eens Rome ontdekken. In Rome wil ik vooral het lekker eten proeven.

Welke plaatsen wil jij zeker nog eens zien?

 

3 gedachten over “5 plaatsen in de wereld

  1. Leuke plaatsen! Ik wil ook heel graag eens naar Lapland. Mijn papa is dit jaar geweest en ik was heel jaloers :p Ik wil ook heel graag naar Australië en de VS. Ook Zuid-Afrika staat op mijn lijstje en dan ook nog Sri Lanka

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

