Winactie: Juttu Baru

Vandaag laat ik jullie kennis maken met een Belgisch chocolademerk, namelijk ‘Baru’. Ben jij net als ik ook zo verslaafd aan chocolade, heb jij ook jou stukje chocolade nodig om de dag door te komen? Lees dan zeker verder.

Sinds een tijdje is Juttu één van mijn favoriete winkels. In mijn outfit post kun je zien welke winterjas ik er kocht. Ook op mijn Instagram zie je af en toe Juttu eens voorbij komen. Ook kun je op mijn instagram geregeld eens chocolade tegen komen. Ja, ik ben verslaafd aan chocolade, ik lust alleen geen witte chocolade. 😉

Onlangs zag ik dus op de instagram-pagina van Juttu, dat zij een winactie deden. Je kon een Baru-pakket winnen. Baru is een Belgisch chocolademerk. Ze gebruiken geen kunstmatige kleur  – en smaakstoffen. Ze houden van authenticiteit en grijpen graag terug naar klassieke productiemethodes. Ik wilde zeker zo’n chocolade-pakketje winnen! Een week na mijn deelname, kreeg ik het nieuws dat ik bij de gelukkige winnaars zat. 2 andere meisjes en ik kregen een pakketje opgestuurd. Alle producten kun je vinden in de Juttu winkels of op de site van Baru. Mijn favoriete producten zijn toch wel de Milk Chocolate Marshmallow Chai Latte, de Dreamy Hippos en de Salty Caramel drinking chocolate.
Hierbij wil ik ook nog eens JUTTU en Baru bedanken voor het fantastisch lekkere pakketje.

dscn1009

dscn1011

dscn1014

dscn1018

dscn1020

dscn1021

dscn1027

All pictures made by me.

4 gedachten over “Winactie: Juttu Baru

Geef een reactie

